Proširenja UniDocs sistema poboljšavaju funkcionalnost, pomažu integraciju sistema sa vašim Microsoft office aplikacijama, dodaju mogućnost elektronskog potpisa i mnoge druge opcije.
UniDocs je opremljen podsistemom za elektronsko potpisivanje, pečatiranje dokumenata digitalnim sertifikatom i smart karticom, primenjivim na bilo koji format zapisa datoteke dokumenta.
Elektronsko potpisivanje, pečatiranje je u potpunosti integrisano sa sistemom overe i verifikacije dokumenata i podržava konkurentno i nezavisno višestruko potpisivanje i overu dokumenta. Elektronski potpis, pečat je u potpunosti usklađen sa standardima i propisima u ovoj oblasti i obezbeđuje potpunu proveru validnosti samog sertifikata.
Svaki korisnik koji treba da potpisuje, pečatira dokumente treba da ima sertifikat izdat od strane sertifikacionog tela, kao i da na svom računaru ima instalirane sertifikate tog sertifikacionog tela.
Svakom elektronskom potpisu ili pečatu moguće je pridružiti i vremenski žig.
Pored toga UniDocs podržava korišćenje servisa eUprave za elektronsko potpisivanje u oblaku za sva lica koja imaju otvoren nalog na portalu eUprave države Srbije.
LoadBalance je proširenje koje omogućava instalaciju UniDocs App Servera na više servera.
LoadBalance meri opterećenost svih aplikativnih servera koji postoje u sistemu i njihovim rangiranjem usmerava korisnika na Aplikativni server sa najmanjim brojem zahteva tj. sa najmanjim opterećenjem.
Pod opterećenjem se podrazumeva broj korisnika koji su u momentu provere konektovani na konkretan aplikativni server.
Server sa najmanje konektovanih korisnika dobija rang 1, sledeći dobija rang 2 itd. Rang se zapisuje u UniDocs bazu i koristi ga Client aplikacija da bi se prilikom startovanja konektovala na najmanje opterećeni aplikativni server.
Alarm Client kao posebna funkcionalnost UniDocs sistema za upravljanje dokumentima.
Pored osnovne funkcionalnosti alarmiranja korisnika u vidu zvučne i tekstualne poruke o radnjama koje su se desile ili se nisu desile nad dokumentom u skladu s radnjom koju je korisnik želeo da prati i koja je vezana za Client modul.
Alarm Client funkcioniše tako što prati brojno stanje dokumenata u ulaznoj, radnoj i izlaznoj zoni klijent aplikacije, tako da korisnik kada je off-line tj. izlogovan iz Client aplikacije dobija pravovremenu informaciju o stanju dokumenata sa kojima treba da radi.
Takođe, prati alarme koji su postavljeni nad dokumentima kao i promene na oglasnim tablama. Svaku narednu promenu u zonama (nov dokument, brisanje dokumenta, slanje dokumenta...) alarm će predočiti korisniku zvučnom i tekstualnom porukom u vidu pop-up prozora u uglu ekrana. Alarm će prema zadatom kriterijumu i vremenskom periodu proveravati stanje u zonama klijent aplikacije, stanje na oglasnim tablama i izlistavati alarme (kako aktivne tako i podsećanje) i o promenama će obaveštavati porukama.
UniDocs WorkFlow Designer je nezavisni modul, realizovan kao Windows desktop programski paket sa grafičkim interfejsom za formiranje i opisivanje dijagrama poslovnih procesa po BPMN notaciji sandardizovanoj od strane OGC, koji sve podatke zapisuje u XPDL, XML zapisu za opis poslovnih procesa standardizovanom od strane međunarodne organizacije Workflow Management Coalition.
Na taj način analitičari poslovnih procesa mogu potpuno slobodno analizirati rešenja u okviru poslovnog sistema, bez bilo kakvih posledica po tekuću verziju operativnog workflow sistema preduzeća. Aplikacija je realizovana kao grafički alat koji je u potpunosti usklađen sa BPMN (Business Process Modeling Notation), kako po izgledu grafičkih simbola, tako i po strukturi definicije poslovnih procesa, koje ovaj standard donosi.
Programski paket omogućuje analizu, projektovanje i reinženjering postojećih poslovnih procesa, kao i direktnu implementaciju projektovanih procesa u operativni sistem za upravljanje procesima (workflow engine) različitih sistema, a pre svega UniDocs.
Svi definisani procesi su u XPDL (XML Process Definition Language) formatu, koji je standard za čuvanje, razmenu i korišćenje definicija poslovnih procesa. Ovako zapisane definicije procesa se mogu neograničeno menjati bez uticaja na izvršni sistem. To znači da se, u toku analize poslovnih procesa, na ovaj način može praviti i neograničeni broj različitih verzija dijagrama za svaki od poslovnih procesa, sve do pronalaženja najoptimalnije varijante.
Aplikacija radi nezavisno od jedinstvene baze podataka bilo kog preduzeća i razvijana je u skladu sa aktuelnim standardima, kao multidocument aplikacija, koja dozvoljava jednovremeno otvaranje većeg broja prozora sa BPMN dijagramima.
Veoma je lak i intuitivan za korišćenje, pre svega zbog činjenice da su u njegov korisnički interfejs i logiku ugrađene sve preporuke koje je OGC standardizovao kroz BPMN, kao skup svih najboljih osobina do sada razvijenih i publikovanih notacija i metodologija.
Programski sistem UniDocs obezbeđuje servise za uvoz i izvoz (export/import) dokumenata i pratećih podataka, kao i parametara razvijenih aplikacija u XML formate odgovarajućih specifikacija.
XML (Extensive Markup Language) predstavlja standard u domenu razmene podataka u okviru heterogenih mreža i između različitih informacionih sistema. Većina programskih sistema i razvojnih okruženja je u stanju da lako prihvati i upravlja različitim vrstama XML specifikacija, što omogućava lake i brze integracije između raznorodnih informacionih i dokumentacionih sistema.